Czy powinniśmy uzupełniać WITAMINĘ C, aby zwiększyć o odporność przed wirusami?

2021-01-22
Czy powinniśmy uzupełniać WITAMINĘ C, aby zwiększyć o odporność przed wirusami?

Czujemy się przemęczeni, często dopada nas przeziębienie - to sygnał, że nasz układ odpornościowy jest osłabiony. Zadbaj o jego wzmocnienie, aby zapewnił skuteczną ochronę przed wirusami i bakteriami. Pomocna może być w tym witamina C.
Na jej temat można oczywiście znaleźć wiele informacji i hipotez a nie zawsze popartych badaniami. W związku z tym wątpliwości - Czy należy ją suplementować? Czy faktycznie leczy infekcje i chroni przed wirusami? Jaką jeszcze rolę spełnia w naszym organizmie? Czy zimą powinniśmy przyjmować więcej witaminy C?

Witamina C – naturalna i syntetyczna

Najlepszym źródłem witaminy C są owoce i warzywa. Tam znajduje się ona w formie kwasu askorbinowego i jest związkiem zupełnie naturalnym. Nie zawsze jesteśmy w stanie zachować optymalny jej poziom w naszej diecie. Już w latach 30. XX wieku zauważono możliwość jej niedoboru w organizmie i opracowano syntetyczną witaminę C stosowaną teraz w suplementach z witaminą C.

Przyswajalność witaminy C naturalnej i syntetycznej to często poruszany na temat. Naukowcom udało się ustalić, że budowa chemiczna i przyswajalność witaminy C naturalnej oraz syntetycznej są właściwie takie same. Nie wykazano różnic w skuteczności działania naturalnej witaminy C, a tej z laboratorium. Zatem potwierdzono badaniami, że witaminę C należy uzupełniać suplementacją jeśli mamy jej niedobory w naszym organizmie.

Jak wybrać najlepszą?

Oczywiście dobierając odpowiedni produkt należy zwrócić uwagę na uzupełnienie kwasu L-askorbinowy o dodatkowe substancje czynne zawarte w takim produkcie. Warto wybrać ten suplement, który uzupełni dietę o cynk, rutynę czy żelazo tak ważne dla naszego organizmu. Bomba witaminowa, która pozwoli zadbać nie tylko o odporność ale wzmocni, zregeneruje i doda energii. HEALTHY BOOSTER VITAMIN C



Witamina C pełni szereg ważnych funkcji: wspomaga układ immunologiczny zapobiegając przeziębieniom i zwalczając wirusy, uszczelnia naczynia krwionośne, stymuluje syntezę kolagenu, obniża ciśnienie krwi a także zmniejsza ryzyko wystąpienia udaru. Jeśli jej działanie uzupełnimy dodatkowo o rutynę i cynk, które wykazują właściwości antyoksydacyjnie a także pomagają zachować piękny wygląd skory, włosów i paznokci, otrzymujemy efekt 3w1.

W celu uzupełnienia dziennego zapotrzebowania na witaminę C, suplementacja powinna wynosić od 100 do 200 mg w ciągu dnia. Dawka ta może być łatwo osiągnięta poprzez Odpowiednio zbilansowaną dietę, będzie potrzebowała dodatkowego wsparcia w celu zwiększenia odporności organizmu, wówczas zaleca się przyjmowanie nawet 2000 mg.

Polecane

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel